Jesienne Warsztaty Craftowe

     O warsztatach dowiedziałam się nieco za późno, bo nie zdążyłam zapisać się na warsztaty u Latarni Morskiej czyli Procenty z Latarnią. Warsztaty u Agnieszki zrobiły na mnie olbrzymie wrażenie - na pewno jeszcze nie raz pojawię się na warsztatach przez nią prowadzonych bo możecie wierzyć lub nie- zaraża swoją pasją mając w sobie pokłady takiej radości, którą mogłaby obdzielić wielu ludzi.

Zapisałam się na warsztaty u Ayeeda'y którą bardzo szanuję za pełen profesjonalizm, świetne doradztwo w wykorzystaniu materiałów oraz dzielenie sie swoją wiedzą i pasją myślę, że z miłości do sztuki i piękna. Tematem była  Szkatułka na skarby z wykorzystaniem elementów mixed media. Było wspaniale.
  Na warsztaty namówiłam moją koleżankę Gosię; a tak naprawdę nie musiałam jej namawiać - pojechała chętnie, a co więcej wiem że była zachwycona. Podobnie jej córeczka Milena.
 Warsztaty przebiegły jak zawsze zbyt szybko - ale wszystko co dobre szybko się kończy. 
Pozdrawiam wszystkie uczestniczki i dziękuję za pozwolenie sfotografowania ich prac oraz zamieszczenia ich na moim blogu.





















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Przyszło lato, a z nim Nowe Nadzieje

Łapacz snów