Odnaleźć siebie

Od mojej ostatniej nieobecnosci wiele się wydarzyło. Mój najmłodszy syn bardzo dotkliwie sie poparzył i nie tylko nie miałam czasu na robienie czegokolwiek ale też uleciało ze mnie wszystko. Trochę czasu zajeło mi uporządkowanie emocji ,zdystansowanie się od wszystkiego . W takich chwilach wychodzą dziwne rzeczy : okazuje się ilu masz wspaniałych ludzi koło siebie ,jak niektórzy bliscy potrafią dołowac jakby to nieszczęście tylko ich dotknęło. Do cholery to ja jestem jego mamą. W tym dniu dowiedziałam się wiele o sobie-że jestem bardzo silna, ze mam wspaniałego meża i kochane mądre dzieci. Dziś troszkę podupadam na emocjach bo okazuje się że po raz kolejny zostanę mamą i  zaczynam się bać czy podołam, chociaż nie ulega wątpliwości że ostatnie miesiące pokazały mi, że kto jak nie ja?Moje chwile w świecie pasji są bardzo ograniczone. Czasami coś uszyję zrobię coś na szydełu lub jakaś praca z synem do szkoły na plastykę - nic czym możnaby się szczególnie pochwalić. Wiem że jeszcze długo będzie brakowało mi czasu ale wiem też że kobiety zajmują się nim w różnym wieku wiec mam szansę aby moje prace dojrzewały wraz ze mną. Tak wiec zaczynam proces odnajdywania siebie.

Komentarze

Joanna Loana pisze…
Gratulacje!!! Trzymam kciuki, żeby z synem wszystko się ułożyło i żeby był całkowicie zdrowy oraz gratuluję Ci - tego, że jesteś dzielna oraz tego, że znowu zostaniesz mamą :) Trzymam kciuki za dziewczynkę!!!

Popularne posty z tego bloga

Przyszło lato, a z nim Nowe Nadzieje

Łapacz snów